i dobrze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum IV Liceum Ogˇlnokszta│c▒ce Strona G│ˇwna -> Witaj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zak│amany Wieszak



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 690
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 0:36, 09 Kwi 2014    Temat postu: i dobrze

W┼éa┼Ťnie kupi┼éam orbitreka i b─Öd─Ö go mie─ç w poniedzia┼éek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e ┼║le zapyta┼éam, chodzi┼éo mi w kt├│rym s─ůdzie sk┼éada┼éa┼Ť dokumenty, czy w Warszawie czy nie, ale je┼Ťli tego nie chcesz powiedzie─ç czy nie mozesz to ja to rozumiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W poniedzialek sprobuje jeszcze skonsultowac sie z lekarzem, zobaczymy co powie.

Poszukujemy od zaraz opiekunki do dw├│ch ch┼éopak├│w, jeden 3 miesi─ůce drugi 3 latka (od wrze┼Ťnia idzie do przedszkola). [link widoczny dla zalogowanych] sk├│ry i sp┼éycenie drobnych zmarszczek.
Dla koneser├│w i prawdziwych ─çwiczaczy polecam si─Ö rozejrze─ç za czym┼Ť lepszym i dro┼╝szym ni┼╝ najtanszy Orbitrek za 300-500z┼é. Ale w ko┼äcu waga ruszy z kopyta Witam cieplutko Dzi─Ökuj─Ö serdecznie za ┼╝yczenia. . otorz, robilam to w plodne z moim partnerem i to dwukrotnie. [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie jest ju┼╝ ponad miesiac po operacji. Co lepsze? chyba kazdy cierpial jak mia┼é sie uczyc ja zawsze zasypia┼éem nad ksiazka wiec dla zdesperowanych jakis wierszyk na pamiec co by d┼éugi gwarantuje ze juz po kilku wersach sen gwarantowany (uczyc sie w ┼éuzeczku pod ko┼éderka ) Gdzie si─Ö wszyscy podziali? Bo z tego co slyszalam to na wyniki cytologii troche trzeba czekac, a ja nie chce sie z tym meczyc tak dlugo prosze o odpowiedz A ta wieksza ko┼äc├│wka jest do pochwy !!! Rzeczywi┼Ťcie mo┼╝na popa┼Ť─ç w psychoz─Ö, dlatego ja ju┼╝ nic innego ni┼╝ ten topic nie czytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a problem maja faceci ktorzy nie potrafia utrzymac erekcji na fula tak dlugo dopoki nie zaspokoja kobiety.
Zainteresowanych byłych ajentów zapraszamy do złożenia pozwu zbiorowego więcej informacji na forum ajentów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kręcona grzywka to dobry pomysł??

dretwieje ale tylko lewa reka,ostatnio coraz czesciej w najmniej oczekiwanachy mometach.Czyje takie mrowienie od palcow lewej reki az do lokcia,nie przyjemne uczucie.Co to moze byc dodam ze narzekam na czeste klucie serca.Ale z amloda jestem na cos powaznego bodopiero po 20.
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak leza i leza a ja moze ze 3 razy w nich bylam a drugie to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- powies kalendarz i zaznaczaj odblaskowym flamastrem dni gdy cwiczylas [link widoczny dla zalogowanych] Po pierwsze nie mo┼╝na przez granic─Ö przewozi─ç ┼╝adnej ┼╝ywno┼Ťci tyle co w torbie podr─Öcznej na czas podr├│┼╝y.
jeste┼Ťcie ju┼╝ rodzinka w komplecie ??????????????????? Jej znajoma tworzy takie cudowne kompozycje, ale nie s─ů one szeroko dost─Öpne na rynku, bo ona robi to hobbystycznie. Prosz─Ö o odpowied┼║. sery ogolnie uwielbiam, wszystkie poza plesniowymi ich zapach i smak mnie odrzuca,ale jem srednio i dlugo dojrzewajace zolte sery mam nadzieje,ze to wystarczy,choc kto wie,moze sprobuje przekonac sie wkrotce i do tych smierdzielkow. Kiedys bylam odwazna, pewna siebie, a teraz....trudno jest mi cokolwiek zrobic sama..serio.Okropne to. [link widoczny dla zalogowanych]
niezle samozaparcie! to wchodze na ta stronke czytam wasze wyczyny i ide po wode i cwiczonka a zauwa┼╝yli┼Ťcie, ┼╝e prawie wszystkie mia┼éy powiekszane usta i u zadnej nie widac? No to si─Ö za┼éama┼éam - najgorsza nota gut??? Ze wzgl─Ödu na to ze s─ů bardzo cienkie rzadko je prostuje no i jak jest wilgotno prostownica nic nie daje bo i tak szybko zaczynaj─ů si─Ö kr─Öci─ç i nie wygl─ůda to ju┼╝ dobrze. W 2006 roku wykryto u mnie dwa guzy, mia┼éam dwie biopsje po kt├│rych okaza┼é si─Ö, ┼╝e guzy si─Ö powi─Ökszaj─ů i jednak musz─Ö podda─ç si─Ö zabiegowi W tej chwili czuj─Ö si─Ö ┼Ťwietnie r├│┼╝nica jest KOLOSALNA przed operacj─ů mia┼éam wra┼╝enie, ┼╝e w gardle mam wielk─ů landryn─Ö kt├│rej nie mog─Ö prze┼ékn─ů─ç... Wysilek powoduje, ze zwiekszaja sie potrzeby energ.
To moje 3 podej┼Ťcie, poprzednie by┼éy 3 dniowe, zawsze dobija┼é mnie kryzys trzeciego dnia wiecz├│r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej kobietki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczal mnie badac i jego zaskoczenie roslo, bo po torbieli ani sladu!!!Dodam jeszcze,ze oczywiscie mialam badanie CA 125 ktore oczywiscie bylo ok.
zastanawiam sie czy by sie nie dało tego swinstwa otruć jakos?
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Manta_ma, to chyba zale┼╝y od tego, czy czujesz, ┼╝e z tego wyjdziesz, czy nie... [link widoczny dla zalogowanych] W M.
Moja waga chyba oszalała. Przeciez TELEWEST co chwile ma jakies oferty i promocje!!! Mieszkam w Nordrhein-Westfalen omijać pępek przy myciu jak by co pisac gg: [link widoczny dla zalogowanych]
We┼║ si─Ö zastan├│w co ty robisz. Czasem pr├│cz siebie zacznij dostrzega─ç inne osoby , nie wyci─ůgaj pochopnych wniosk├│w i daj troch─Ö siebie innym Nie b─ůd┼║ egoistk─ů bo to nie pop┼éaca i tego ci ┼╝ycz─Ö w nadchodz─ůcym roku . jestem ciekawa takze innych opinii, bo same pozytywy wydaja mi sie nieprawdopodobne. Jestem pewna, ze nas czytaja...Co u Was? Ceni─Ö sobi─Ö r├│wnie┼╝ jej szczero┼Ť─ç w doradzaniu i odwag─Ö w metamorfozach. .┼╗ycz─Ö Ci du┼╝o zdrowia i dobrych dni w ┼╝yciu.Pozdrawiam serdecznie - dan47. rano i gwa┼étownym wyprostowaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest forum dotyczace operacji tarczycy i nie muszę spowiadac się z mojego wykształcenia ale niech iI bedzie-ja odpowiem w kwestii mojego wykształcenia a Ty badż tak uprzejmym człowiekiem i odpowiedz odnosnie tarczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozatym Edyta ma jeden z najlepszych głosów swiata.
[link widoczny dla zalogowanych]

Dobrze, że ta flegma jej potem przeszła, fajna babka się okazała.
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wlosy do ramion!

Już wypróbowałam przeróżne sposoby aby moje loczki były sprężyste co do jednego i nie puszyły się co jest najgorsze. [link widoczny dla zalogowanych] kiszone ogórki, kapustę, sok z kiszonych buraków oraz czosnek i chrzan (zabójczy w stosunku do bakterii gnilnych), co sprzyja rozwojowi prawidłowej flory bakteryjnej w jelicie grubym.
Zrobilam test 4 dni temu i byl negatywny- kiedy powinnam zrobic nastepny test? Wisi mi dos┼éownie wa┼éek t┼éuszczu. Ogolnie nie jestem blada, tylko twa twarz.... Osobi┼Ťcie kupuj─Ö w sklepie dla alergik├│w kosztuje nieca┼ée 2 z┼é. 1 pomidor [link widoczny dla zalogowanych]
JOGURT TEZ. Ktora jest wyzsza? Pozdrawiam! Nie przesadzajcie !!! w┼éoskim- la colazione- to ┼Ťniadanie.. Wysz┼éy bardzo fajnie, bo taki ciemny karmelowotofi blond z jasnobrazowymi pasemkami. Smarowalem palca maisciami w sodzie maczalam noge i wiele wiele innych juz bylam zdecydowana zeby isc do hirurga bo nic nie pomgalo (wczensiej bylam to mi wzial wycial paznoiec przez tydzien bylo fajnie a ponziej znow to SAMO juz nie wspominajac ze ten niby maly zabieg sprawil taki bol ze az prawie nie zmendlalam podczas tego wycinania bo byl robiony bez znieczulenia bo podbno ono samo bardziej boli jak sie wszczykuje niz ten zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum IV Liceum Ogˇlnokszta│c▒ce Strona G│ˇwna -> Witaj Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin